2014-04-05

7 tény rólam :)

A bloggeren kering egy 'Ismerjük meg egymást' tag, amivel ugyan engem nem találtak meg, de arra gondoltam, ez is ad egy okot az írásra, a cél pedig a kontinuitás fenntartása...:)

Szóval, íme a 7 irtó fontos infó személyemről:

1.  Úúúúútálom az ízelt lábúakat...A mozgásuk, a kinézetük, a mindenük...Brr, ha ők az egyik sarokban, én a másikban és segítségért kiáltok! :D Na jó, csak akkor, ha nagyon-nagyon gonosznak néznek ki...Ennek ellenére nem szeretem őket eltenni láb alól. Szerencsére majdnem mindig akad valami fedeles menekítő dobozka nálam. :)
Egyedüli borzongásmentes kivételt a katica képez. :)

2.  Érdekes módon a kígyókat imádom! <3 Sokáig szerettem is volna egyet, de a rágcsálókat is szeretem...Ugye átérzitek ezt az ördögi kört?...:(

3.  Eredetileg az ELTE japán szakja volt a célom. Végül orosz szakon végeztem egy vidéki egyetemen. :)

4.  Szerintem mérgezésig tudnám enni a Maoam olvadós rágóját!  (mű-kóla ízesítés for the win!) :D

5.  Sötétben és csendben tudok igazán jót aludni. Korom sötétben és síri csöndben, hogy pontosak legyünk. A telihold és a cirip-cirip nagyon zavaró tényezők...

6.  Fiúnak készültem és Péter lettem volna...

7.  Sütni mindig is jobban szerettem, de úgy érzem, mostanában sikerült szintre hoznom a főzőtudományomat is. :) De akármit is készítek, szeretem magamban levezetni, hogy éppen mit csinálok, úgy, mintha főzőshow-ban lennék...:D Igen jól elszórakoztatom magam vele! :)


Ennyi voltam mára! Szép estét Mindenkinek!

Pancsi




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése