2014-04-18

Tojgliőrület Vol.2

Nos, egy tízes skálán mennyire van tele a hócipőtök a tojásaimmal? :D

Sajnálom, el kell viselnetek, itt a szezonja! :))

Sikerült ma elcsalnom az én kis Mazsoláimat -Nővérem gyerkőcei- hozzám egy kis ügyködésre.Nagy középsulisok már, és sosincs idejük, de elkezdődött a tavaszi szünet és lecsaptam a kínálkozó lehetőségre. ;)

Mutatom, milyen szépek születtek, szép baris tartókkal!


Réka extra puha barija, Pityus állítólagos kecskéje, az én mintabarim, Ildi báránykája

Ildi tojglijai:


(Szerintem olyan keleties hatású, nagyon odavagyok egy ilyenért most.)




Réka tojglijai:

(Nem szeretem a rózsaszínt, de ez valamiért nagyon tetszik.)





Ugye de szépek? Én olyan, de olyan büszke vagyok Rájuk! :)) <3


Jó húsvéti készülődést Mindenkinek! :)


Pancsi





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése