2014-04-04

Szerbusztok Kedves Mindenkik!

Íme 2014 első bejegyzése! :) Ami, merem remélni, nem az utolsó is egyben! :))

Tudjátok mennyire képtelen vagyok blogot vezetni, szóval ezt már nem részletezem...De hetek(!) óta azon agyalok, hogy megérdemelne ez a felület is egy kis frissítést. :)

Sok minden történt velem a hiátusz alatt, de nem kezdek bele kisregénybe..:)

Többen már tudjátok, hogy felhagytam a fb-s Mütyürkével, egyelőre korlátozatlan időre...
Ezzel teremtődött egy kis szabadidő, amit kényemre-kedvemre fel is használhatok! Juhhúú~ Jó, valljuk be, továbbra is ügyködésre van ez a pár óra fenntartva. Szerintem onnantól, hogy az ember belekóstol, nincs visszaút...De nem is baj! Jót tesz a léleknek, megnyugtat, kikapcsol, örömet okoz Neked is, és annak is, akit megajándékozol. A boldogságfaktor az egekben~ :))

Viszont részben hátulütője a dolognak, hogy sok-sok minden érdekel. Mindig keresem az újabb technikákat és bele is malackodtam mindenféle hobbikba az elmúlt időszakban...Például kitaláltam, hogy kötni fogok!
Ugye mindenki tudja, hogy a YouTube egy varázslatos hely, és sosem lehet tudni hol kötsz ki végül...Igen, kötős videónál. :) Entrelac mintát mutatott be a hölgy, lépésről lépésre, teljesen érthetően én pedig szerelembe estem~ Az első pár szemnél alább is hagyott a szerelem, mondanom sem kell, sőt, annyira régen volt a kezemben kötőtű, hogy a szemfelszedést is újra kellett vennem. :))
Olcsó fonalat vettem, a tanulgatásra tökéletesen megfelel. Majd ha elég merész leszek, veszek rendes fonalat és nekiesek megint. A minta szerintem egyszerű, de nagyszerű, csak sajnos az én színválasztásom ezt nem tükrözi...:D
Íme:



Legközelebbi megmozdulásom alkalmával vagy egyszínű, vagy multikolor fonállal fogom csinálni! :)

Nahh, akkor ennyit is mára, nehogy idő előtt belefáradjak ebbe a blogírás dologba! :P

Pás~


Pancsi



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése