2014-04-12

Tojgliőrület

Sziasztok!

Nem tűntem el megint, csak beszippantott egy projekt, ami miatt beépítettem a billentyűzetet egy halom mindenféle alá...:)) Néha megesik...

De most egy kicsit rápihenek a következő munkafázisra, el is pakoltam a hozzávalókat, így minden adott egy bejegyzéshez! ;)

A héten elkezdtem célirányosan ablakot is pucolni, szekrényt pakolni és társai. Írtam egy szép listát, amin mennyei örömet okoz kihúzogatni, amit már elintéztem. :) Nem állítom, hogy Húsvétig minden kész lesz, de igyekszem. :)

Tudom, már az előző poszt is tojásos volt, de nagyon elkapott a láz, és ki akartam próbálni valami mást is. :)

Íme az első karcolt tojásom! Nem rajzoltam elő semmit, csak körbenéztem guglin, és ami megtetszett, ráapplikáltam. :)) Lehet ezzel nagy stíluskeveredést okoztam, de nekem nagyon tetszik a végeredmény! Sikerült pár bakit is vétenem, őket azzal orvosoltam, hogy alkoholos filccel átmaszatoltam...Igen, tudom...Remélem nem kap a szívéhez egy szakmabéli sem, ha idetéved!







A második tojglit megterveztem, előrajzoltam. Ő így sikerült:





Aztán a napokban készítettem egy tojásos kitűzőt is, ami szintén nagyon tetszik! :) Nem is tudom, mi van velem, többnyire nagyon kritikus vagyok a munkámmal kapcsolatban...Lehet, csak az újdonság varázsa! :)






Huhh, ez most egy kicsit rövidke volt, de mégis, bejegyzés! :) Ez a lényeg! :)


További szép hétvégét!

Pancsi



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése