2013-01-26

Nem, nem vicceltem...

...mikor azt mondtam, hogy nagyon rossz blogoló vagyok!

Sokszor eszembe jut, de mindig elhessegetem, hogy na majd holnap...Aztán eltelik közel egy hónap, és kezd kínossá válni a dolog. Ejjejj!

Aztán felváltva kapom a noszogatást az unokahúgaimtól, hogy tessék pakolni fel dolgokat. Még, még, még! :)

Mutatom is az első "komolyabb" zsugorka művemet:


Szeretem a henna mintákat, ezért arra gondoltam rajzolok egy kör alakú medált, ismétlődő motívummal. Próbáltam többfélét "összeollózni", és szerintem az eredmény egy kicsit mandalás lett...
Összességében nem rossz, de a zsugorítás még nem megy rendesen. Kissé ovális hatása lett. Elég sokáig álltam lesben a sütő mellett, de nem lett szebb.


Bőrszálra fűztem, először fityegősre, de mindig elficakolt, ezért lefixáltam. Mindennek ellenére tetszik és hordhatónak is érzem. :)

Készült pár újdonság gyurmából is, íme:



Füles megrendelésre, az ezüst rózsa szett pedig a személyes profilomon meghirdetett, első nyereményjátékomra készült. :) 
Egyelőre csak ismerősi körben mertem ilyet hirdetni. Picit tartok még a szélesebb közönségtől...

Egy régóta tervezett projekthez is készültek gyümölcskék: 


Az eper nem tömör gyurma, egy egyszerű technikával készült, amire ha lesz igény, meg is mutatok szívesen. :)  A kis bogyók meg vörösáfonya és kökény. 

Készítettem egy dobozkát már, filcből készült gyümölcsökkel, de nem nyerte meg teljesen a szívem, ezért készültek most gyurmából.


Aztán egyik barátnőm linkelt nekem egy bejegyzést a filcrózsa készítésről. Én meg kipróbáltam. :)


És tegnap elkészült egy adag névjegykártya is:


Nagyon szeretem ezeket a barokkos mintákat és szerintem remekül illik a gyöngyház fényű papírhoz is. :) Három árnyalatban vettem; fehér-, vanília- és ezüst-gyöngyház.
Az már egy más kérdés, hogy ez a kifinomultság mennyire egyeztethető össze a gyurmákkal. Első ránézésre mondjuk egy esküvőszervezőtől várnék el ilyen névjegykártyát...Szerintetek túlzás? 

Üdvözlettel, 

Mütyürke

4 megjegyzés:

  1. Jajj, de jó a mandalás medál!!!És a filcrózsa is, és az ezüst szett is (én is ezt a színt választottam volna, ha nyerek:$). És igen, várom nagyon a technikai leírásokat, hátha...mert most iszonyatosan nagy az ihlethiány:(.
    A névjegykártya nagyon szép és komoly. Szerintem nem baj, ha nem gagyi, ezzel is azt mutatod, hogy megbízható és igényes vagy:)!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)

      Mikor minden elkészült és kupacba raktam a kép miatt, nekem is nagyon megtetszett ez az ezüst árnyalat! :)

      Azt mondod? Hmm...:) Akkor nem is idegeskedem rajta! :)

      Törlés
  2. ú, az a Füles meg az eper...zseniális :D

    VálaszTörlés