2013-01-04

PIF !

Egy ilyen játékra én is nagyon régen fenem a fogam! :) Most végre mertem is jelentkezni, mert akinél megláttam, régi ismerősöm. :)

Él az emlékeimben egy másik PIF is, de szerintem azt nem hirdettem meg, így valószínüleg el is évült a dolog...

Lina blogját itt nézhetitek meg.

Most pedig jöjjenek a szabályok:




1. Bárki játszhat, aki saját bloggal rendelkezik.

2. Az első három ember, aki kommentet hagy ennél a bejegyzésnél, általam készített ajándékot kap, amit egy címért cserébe az elkövetkező egy évben adok postára ( hát ennél azért gyorsabb leszek! :) ).

3. Akik kommentet hagynak, azok vállalják, hogy kiteszik ezt a felhívást a blogjukba és a leírtak szerint ők is továbbviszik a játékot. Csak ebben az esetben kapják meg a meglepetést tőlem.

Várom a bátor jelentkezőket! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése